Στις 17 Νοεμβρίου 2010 φοιτητές του Ιονίου Πανεπιστημίου, μετά τις άκαρπες κινητοποιήσεις για το ζήτημα της στέγασής τους, κατέλαβαν το εγκαταλελειμένο –όπως νόμιζαν- κτίριο του ΤΕΕ νοσηλευτικής στη Λεωφόρο Αλεξάνδρας 15. Όπως διαπιστώθηκε την επομένη, στο κτίριο έκαναν μάθημα 9 μαθητές κι έτσι επιδιώχτηκε η συστέγαση και παράλληλα η επισκευή του κτιρίου, με στόχο αφενός την στέγαση των φοιτητών και αφετέρου την καθιέρωσή του χώρου ως ένα κοινωνικό κέντρο για την πόλη της Κέρκυρας και τους κατοίκους της.
Ωστόσο σήμερα, 1η Φεβρουαρίου 2011, η διευθύντρια του ΤΕΕ κατόπιν εντολής του διευθυντή του Νοσοκομείου Κέρκυρας, με τη συνδρομή αγνώστου έκοψε τα καλώδια του πινακά ηλεκτροδότησης (κάτι το οποίο συνιστά ποινικό αδίκημα για φθορά δημόσιας περιουσίας) στερώντας το ρεύμα οχι μόνο από τους διαμένοντες αλλά και από τους ίδιους τους μαθητές της, κατά τη διάρκεια του μαθήματος. Στη συνέχεια και μετά την αναχώρηση των μαθητών, αχρήστευσε την αίθουσα στην οποία γίνονται τα μαθήματα του τμήματος. Ως αποκορύφωμα, απευθύνθηκε στους αστυνομικούς και επέστρεψε συνοδευόμενη από δυο άντρες της ασφάλειας. Μας κατηγόρησε για φθορά δημόσιας περιουσίας και παρακώλυση του έργου του ΤΕΕ, και μάλιστα ενώπιων μαρτύρων (διαμενόντων, αλληλέγγυων και αστυνομικών), στοχοποίησε συγκεκριμένα άτομα ως υπαιτίους της κατάληψης.
Είναι ξεκάθαρο ότι όχι μόνο δεν έχουν γίνει φθορές αλλά αντίθετα έχουν γίνει επισκευές οι οποίες και συνεχίζονται. Είναι οφθαλμοφανές σε όποιον επιθυμεί να το διαπιστώσει ότι το κτίριο πλέον είναι σε πολύ καλύτερη κατάσταση, καθώς καθημερινά μεταμορφώνεται όλο και περισσότερο σε ένα ζωντανό σημείο της πόλης, όπου λαμβανουν χώρα εκδηλώσεις και δράσεις (προβολές ταινιών, παροχή συσσιτίου στους μετανάστες).
Κάναμε την κατάληψη όχι μόνο γιατί δεν μπορούμε, αλλά κυρίως γιατί δε θέλουμε να πληρώσουμε τους μεγαλοξονοδόχους για τη στέγασή μας. Με την ίδια λογική συμμετέχουμε στα γεγονότα της κοινωνίας, γιατί για μας αυτό είναι τρόπος ζωής και όχι στειρα αντιδραση ή προσωρινό βόλεμα.
Δε θελήσαμε να παρακωλύσουμε τη λειτουργία του ΤΕΕ, και ούτε πρόκειται ακόμα και μετά από την ξεκάθαρη άρνησή τους να συμβιώσουμε. Πρέπει να τονιστεί ότι η προβλεπόμενη ημερομηνία μεταφοράς του ΤΕΕ στο χώρο του καινούριου νοσοκομείου έχει παρέλθει προ πολλού (6 Δεκεμβρίου 2010). Ωστόσο, δε μας εξέπληξε η κωλυσιεργεία αυτή, καθώς πιστεύουμε ότι αποσκοπούσε στην έξωσή μας, έστω κι αν αυτό σήμαινε ότι οι 9 μαθητές θα συνέχιζαν να διδάσκονται σε ένα ετοιμόροπο κτίριο, όπου η Πολιτεία θεώρησε σκόπιμο να τους τοποθετήσει.
καλούμε σε συμπαράσταση αλληλεγγύης
Ανοιχτή συνέλευση κάθε Τετάρτη στις 21.00.
ΦΟΙΤΗΤΙΚΗ ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΣΤΕΓΗΣ
ΔΡΑΚΑ
hahaha me kanete kai gelawwww!!!
ntorphhh sas! to pezete kai fitoites eiste oloi panw apo 25 kai to pezete anarxika stoixeia mou 8elete kai katalipseis ahahah!!!
an sebosastan ta lefta pou sas stelnoun oi paterades sas den 8a kanate katalipsh alla 8a diabazate na perasete ta ma8imata!
skatoxipides….
kalispera sintrofoi,prosoxi dioti eiste 5 vimata apo tous mple mare…exoun valei syntaxiouxous k argosxolous na kovoun kinisi sto oikima,episis ean deite ena aspro tzipaki palias texnologias typou suzuki einai xafiedopousto opou vgazei foto poios mpainie poios vgainei !
kali sinexeia
Άννα, μπορώ να σε διαβεβαιώσω ότι οι περισσότεροι είναι φοιτητές.
Δεύτερον, οι γονείς μου δεν έχουν λεφτά να μου στείλουν, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν τους σέβομαι.
Και τέλος το ότι μερικοί διαλέγουν να δραστηροποιηθούν και πολιτικά δεν σημαίνει ότι παραμερίζουν τα μαθήματα τους και άλλα πράγματα που τους ενδιαφέρουν εξίσου.
Για αυτούς τους λόγους τα άτομα που συμμετέχουν σε αυτή την πράξη χρειάζονται στήριξη και όχι την κακεντρεχή κριτική σου, μήπως θα έπρεπε να ντρέπεσε εσύ;
προς φιλη αννα,
κατ αρχας οι αναρχικοι δεν ειναι κ χιππιδες.
αποφασισε αν μας θες φοιτητες η οχι.
μενοντας σε μια καταληψη μαλλον σταματας να χαλας τα λεφτα του μπαμπα, αφου δν πληρωνεις νοικι.
δεν χαρακτηριζομαστε ως αναρχικη καταληψη, απλα καποιοι απ αυτους ζουν αναμεσα μας.
μαλλον το αν διαβαζει κανεις αφ ενος ειναι προσωπικο, αφ εταιρου καλο ειναι να προβληματιζομαστε στην ποιοτητα του συστηματος στο οποιο κινουνται τα πανεπιστημιακα μαθηματα, κ κατα ποσο προσφερουν πνευματικη καλλιεργεια κ δημιουργηκοτητα, η μηπως μια τυποποιημενη τεχνογνωσια με ευελπιδες επαγγελματικες προοπτικες, ικανες για ψευδαισθησεις ασφαλειας κ ευημεριας.
υπ οψιν για το suzuki..
καλη συνεχεια.